Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Νέες κυκλοφορίες από Ελληνοεκδοτική


Μικροί μας φίλοι, σας έχουμε μια σειρά από νέα αξιόλογα...
αναγνώσματα, που πιστεύουμε ότι θα τα αγαπήσετε…


DREAMLAND
Η μεγάλη περιπέτεια
Ναι, είμαι σίγουρος. Συμβαίνουν και μαγικά πράγματα! Πράγματα που, όταν είσαι μικρός, δεν μπορείς να τα πεις εύκολα στους μεγάλους.Φοβάσαι πως δεν θα σε πιστέψουν. Κάτι τέτοιο έπαθα κι εγώ πριν από πολλά χρόνια. Ήταν αφάνταστα φανταστικό και νομίζω πως ήρθε η ώρα να το μοιραστώ...
Άνοιξε το βιβλίο...
Ακούς τα τραγούδια και τα χαχανητά από την DREAMLAND; Είσαι έτοιμος για την μεγάλη περιπέτεια; Έλα, θα περάσουμε τέλεια!
Προσοχή! Οι «Μεγάλοι» απαγορεύονται αυστηρά!

Μάσσα Ζαχαρία - Φασούλα
Εικονογράφηση: Μαριάννα Φραγκούλη
KATHΓΟΡΙΑ: Παιδική Λογοτεχνία
ΣΕΛΙΔΕΣ: 80
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 15 x 22
ISBN: 978-960-563-151-2
ΤΙΜΗ: 10 €


Παιχνίδια με τον Παππού!
Αν ήταν ο παππούς εδώ, θα παίζαμε τον κηπουρό… Θα φτιάχναμε χαρταετό… Θα παίζαμε και τον Ζορό! Ξέφρενο θα στήναμε χορό σαν Ινδιάνοι αρχηγοί γύρω τριγύρω απ’ τη σκηνή… Πύργους θα χτίζαμε ψηλούς κι όρκες θα βάζαμε φρουρούς…
Μα ο παππούς δεν είναι εδώ!
Άλογο βρήκε φτερωτό κι ανέβηκε στον ουρανό… Όμως, δεν έφυγε παντοτινά! Μονάχα τριγυρίζει εκεί ψηλά και στήνει μαζί μου παιχνίδια… ονειρικά!
Μια ιστορία για όσους κρατάμε ζωντανούς μες στο χρυσό κουτί της καρδιά μας…

Σοφία Τσιάμη
Εικονόγραφηση: Θέντα Μιμηλάκη
KATHΓΟΡΙΑ: Παιδικά & Εικονογραφημένα Βιβλία
ΣΕΛΙΔΕΣ: 40
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 22 x 30
ISBN: 978-960-563-152-9
ΤΙΜΗ: 12,25 €
​​

ΔΑΦΝΗ Η Μονακριβούλα
Με λένε Δάφνη. Με λένε και Ηλιαχτίδα και Πριγκίπισσα και Κούκλα και Δροσοσταλίδα.
Έχω πολλά ονόματα, όμως εσείς μπορείτε να με φωνάζετε απλά Δάφνη. Τα άλλα είναι για τον μπαμπά και τη μαμά. Είμαι η μονάκριβη κορούλα τους. Η Δάφνη, η Μονακριβούλα τους!
Ό,τι κι αν συμβεί…

Λίνα Μουσιώνη
KATHΓΟΡΙΑ: Παιδικά & Εικονογραφημένα Βιβλία
Εικονόγραφηση: Κατερίνα Βερούτσου
ΣΕΛΙΔΕΣ: 40
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 22 x 30
ISBN: 978-960-563-153-6
 ΤΙΜΗ: 12,25 €


Μ’ ΑΓΑΠΑΣ, ΜΠΑΜΠΑ;
Γεννηθήκαμε σε έναν πανέμορφο δρόμο. Σε μια πεδιάδα μακριά από σπίτια και φασαρία. Στο τέρμα αυτού του δρόμου βρισκόταν το σπίτι του κυρ Σταύρου, του «μπαμπά» μας. Άνθρωπος αυτός, δέντρα εμείς. Εγώ δεν έμοιαζα με τα υπόλοιπα δέντρα. Εκείνα είχαν ρίξει περισσότερο μπόι από μένα και καμάρωναν με τον ψιλόλιγνο κορμό τους, ενώ ο δικός μου κορμός παρέμενε κοντός με τα κλαδιά μου να καλύπτουν ένα μεγάλο κομμάτι του δρόμου. Μια μέρα ο μπαμπάς με πλησίασε και μου είπε:
 Πώς μπερδεύτηκε σπόρος από άλλη ποικιλία στο σακούλι μου; Δηλαδή, είχα φυτρώσει κατά λάθος εδώ; Ο μπαμπάς μου, άραγε, μ’ αγαπούσε;
Μια ιστορία για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή του άλλου!

Βασίλης κουτσιαρής
KATHΓΟΡΙΑ: Παιδικά & Εικονογραφημένα Βιβλία
Εικονόγραφηση: Κατερίνα Βερούτσου
Σελίδες: 48
Διαστάσεις: 23x31
SBN: 978-960-563-149-9

ΤΙΜΗ: 13,50 €