Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Ο Ηλίας Ψινάκης… «Για ένα πιάτο φαϊ»!!!


Για το σοκ που έπαθε όταν συνειδητοποίησε την δυστυχία των γύρω του μίλησε, μεταξύ άλλων, ο Ηλίας Ψινάκης σε Κυριακάτικη εφημερίδα…


«Εγώ τόσα χρόνια ζούσα στην κοσμάρα μου. Άκουγα για δυστυχία και πείνα , αλλά δεν την είχα 'βιώσει'. Με την εμπλοκή μου στο Δήμο της Αθήνας, 'ξύπνησα'. Το πρώτο σοκ που έπαθα ήταν όταν πήγα στο Δημαρχείο και μια γριούλα λιποθύμησε από την πείνα μπροστά μου. Έτρεξα, πήρα τυρόπιτες και νερά από ένα φούρνο. Η γριούλα συνήλθε, αλλά δε συνήλθα εγώ». Αυτό δήλωσε ο Ηλίας Ψινάκης στην Real News για το ποια ήταν αφορμή για την εκστρατεία «Για ένα πιάτο φαϊ» (με στόχο την συγκέντρωση χρημάτων, ώστε να προσφέρεται καθημερινά δωρεάν φαγητό σε όσους δεν έχουν ούτε τα προς το ζην).
Προσθέτοντας «Είναι ντροπή στο κέντρο της Αθήνας, παιδάκια και γεροντάκια να λιποθυμάνε από την πείνα το 2013. Πιστεύω ότι αν όλοι μας κάνουμε ότι μπορούμε για να βοηθήσουμε, αυτός ο τόπος θα ανακάμψει πιο γρήγορα. Πήγα στην Αρχιεπισκοπή και στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και ανακάλυψα ότι στην εκκλησία ένα πλήρες γεύμα στοιχίζει ένα ευρώ και σκέφτηκα ότι αν δώσουμε όλοι ένα ευρώ, που δεν παίρνουμε πια ούτε τσίκλες, δεν θα πεινάει κανείς. Έτσι άρχισε όλη αυτή η ιστορία με το «ένα πιάτο φαΐ».

Όσον αφορά τι αποτέλεσμα είχε η επαφή που είχε με αυτούς τους ανθρώπους, δήλωσε « Με έκανε να έχω τύψεις που είχα και έχω τα πάντα άφθονα στη ζωή μου»… (iefimerida)