Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ: Ο διάλογος με το Σαμαρά!!!


Γειά σου τσολιά μου…


Μετά το κύμα των αντιδράσεων από τον καλλιτεχνικό χώρο, περί αποκλειστικής επικοινωνίας Του Θεού με το Σαμαρά, ο Ύψιστος για να προλάβει τα χειρότερα, έδωσε στη δημοσιότητα τη συνομιλία του με τον πρωθυπουργό της χώρας που το τελευταίο διάστημα, είναι στον κόσμο του!!!
«Θεέ μου, κατόπιν της γραπτής επικοινωνίας που είχαμε, θα ήθελα να σας απασχολήσω μερικά λεπτά, έστω και τηλεφωνικά…», του είπε με την ευλάβεια που τον διακρίνει...


«Σε ακούω τέκνο μου»
«Το τελευταίο διάστημα μου συμβαίνουν περίεργα πράγματα…»
«Δηλαδή;», τον ρωτάει ο Ύψιστος
«Να, από το πουθενά έγινα πρωθυπουργός! Μέσα σε λίγους μήνες κατάφερα τη Μέρκελ να έρθει, από δω και πες πες, απέκτησα νέο σύντροφο ερωτικό…»
«Τι λες τέκνο μου, αυτό είναι αμαρτία! Είσαι παντρεμένος με τη Γεωργία»
«Το ξέρω Άγιε Θεέ, αλλά η γερμανίδα δεν έχει αναστολές. Μου δίνει λέει τα πάντα, αρκεί να την αγαπώ, τη Γεωργία να προδώσω για να σώσω τον ελληνικό λαό. Να κάνω ένα άλμα μέγα πολιτικό, να γίνω ο ηγέτης που δεν θα έχει όσιο και ιερό», του είπε με σκυμμένο το κεφάλι, για να βάλει το Θεό σε σκέψη μεγάλη…
«Και δε μου λες Αντώνη μου, άντε να το δεχτώ, ότι απατάς το στεφάνι σου για να σώσεις ένα λαό. Με την Αννούλα τι συμβαίνει και αυτή έβγαλε στο διαδίκτυο όλο το στόρι σας το ερωτικό;»
«Με αγαπά παράφορα το λέει όπου σταθεί, είμαι ο Αντωνάκης της ο ροκάς που μια ζωή γι’ αυτήν θα είμαι ένα παιδί»!
«Είσαι πρωθυπουργός Αντώνης και πρέπει να σοβαρευτείς, ο Βενιζέλος στον ύπνο του, τη θέση σου να πάρει, καρτερεί. Το ίδιο και ένας γέροντας που τρώει τραχανά, να σε προσπεράσει ευελπιστεί και του Παπούλια την καρέκλα θέλει να πάρει αγκαλιά»
«Μα τι μου λές Θεέ μου, τι λόγια είναι αυτά, με το Στουρνάρα όμως δε μου είπες, θα τα πάω καλά;»
«Για μέντιουμ με πέρασες και με ρωτάς; Εγώ ποτέ δεν σου είπα ότι τα φετινά Χριστούγεννα θα τα ζήσεις σε σπηλιά!», του απάντησε ο Θεός και πριν προλάβει λέξη να του πει, είχε κοπεί για τα καλά η γραμμή.


Και εκεί ο Αντωνάκης μας έβαλε φαντασία και από της γιαγιάς τα βιβλία, ξεσήκωσε μια όμορφη ιστορία!
Ότι του είπε ο Θεός ότι δεν υπάρχει άλλη λύση, η Ελλάδα πρέπει να πουληθεί… αν δεν θέλει ως έθνος να χρεοκοπήσει.
Και έδωσαν τα χέρια, να μη συμβεί αυτό… για χρόνια του είπε ότι θα είναι πρωθυπουργός!!!

Το τσαρούχι