Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

«Ξεφυλλίζοντας το λεύκωμα της Κάλλης», συντροφιά με την Άννα Μητσοπούλου



Ένα κορίτσι από τον βορρά, αγκαλιά με ένα σωρό...
αναμνήσεις ονειρεύεται κάτι ξεχωριστό! Από μικρή ευαίσθητη και φιλάνθρωπη. Αγαπά, δίνετε με όλο της το είναι και γράφει, γράφει… τις σκέψεις, τους προβληματισμούς της, τα βιώματά της, οτιδήποτε που γι΄ αυτή είναι  ταξίδι…


Ένα ταξίδι που ξεκινά από τα παιδικά μας χρόνια, τότε που κάναμε όνειρα, πλάθαμε ιστορίες για το αύριο και γράφαμε τα πάντα στο «Λεύκωμά μας».

Εσείς, είχατε λεύκωμα;
Ναι είχα, ήμουν δεκαπέντε χρονών.

Που το κρύβατε συνήθως;
Στο συρτάρι μου. Δεν το έκρυβα…

Πως ήταν το παιδικό σας δωμάτιο;
Το παιδικό μου δωμάτιο ήταν το καταφύγιο μου. Μια βιβλιοθήκη, πολλές κούκλες και λούτρινα ζωάκια. Σε αυτό έκανα όνειρα… αξέχαστα χρόνια!

Ποια περιοδικά διαβάζατε;
Κάντυ, Χαιντυ Μανίνα Κατερίνα, Ποπάυ

Ποιο ήταν το επάγγελμα που θα θέλατε να κάνετε στο μέλλον;
Νομίζω ότι πλέον δεν έχω δυνατότητα επιλογής.

Ποιο ήταν το πρώτο βιβλίο που γράψατε;
«Φώτισες τη ζωή μου»


Θυμάστε την πρώτη παρουσίαση βιβλίου σας;
Ναι γιατί ζούσε ο πατέρας μου και έβλεπα τη συγκίνηση στα μάτια του.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο;
"Η καλύβα του μπάρμπα Θωμα"! Με συγκλόνισε αυτό το βιβλίο. Ήμουν μικρό παιδάκι τότε…

Ποια ήταν η αγαπημένη σας ταινία στα εφηβικά σας χρόνια;
Πολλές…

Σινεμά ή θέατρο;
Θέατρο

Τηλεόραση παρακολουθούσατε; Ποιο ήταν το αγαπημένο σας σίριαλ;
Ναι να θυμηθώ… "Τα λιονταράκια" του κυρ Ηλία

Αναμνήσεις ή όνειρα; Σε ποιο από τα δύο υπήρχαν περισσότερες αναφορές;
Και τα δύο. Ζω με τις αναμνήσεις μου, γιατί πήρα και έδωσα αγάπη και κάνω όνειρα γιατί δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου δίχως όνειρα!

Ποια ευχή κάνατε, πριν πέσετε για ύπνο;
Υγεία υγεία υγεία

Περιγράψτε μας μια όμορφη ιστορία από τα παιδικά σας χρόνια… Την έχετε βάλει σε κάποιο βιβλίο σας;
Όταν ήμουν επτά χρονών, είδα στο μπαλκόνι του σπιτιού μου ένα κουτί ανοιχτό. Μέσα ήταν ένα μικρό καφετί κουτάβι. Μου το έκαναν δώρο οι γονείς μου.’ Ηταν για μένα. Έζησε μέχρι τα βαθιά του γεράματα. Το αγάπησα και το θυμάμαι με συγκίνηση. Περιγράφω μια παρόμοια σκηνή στο «Φώτισες τη ζωή μου!»



Η Άννα Μητσοπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Φλώρινα. Είναι παντρεμένη και έχει δυο παιδιά. Απόφοιτος Νοσηλευτικής Σχολής, άσκησε το επάγγελμα το διάστημα 2009-2011. Εργάστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας, καθώς και στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Αρρένων Φλώρινας. Τα προηγούμενα χρόνια εργάστηκε παρέχοντας γραμματειακή υποστήριξη σε υπηρεσίες του νομού και στη συνέχεια διορίστηκε στο ΙΚΑ ΕΤΑΜ ΑΘΗΝΩΝ. Από μικρή ηλικία της άρεσε να αποτυπώνει τις σκέψεις της στο χαρτί.

(Για τον aylogyros news & την Καλλιόπη Γραμμένου)