Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Αδάμ Τσαρούχης, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Αφήνοντας το άγχος της καθημερινότητας στο περιθώριο, καθίσαμε με τον Αδάμ κάτω από την πλούσια φυλλωσιά του γεροπλάτανου και μιλήσαμε...
για πολλά. Για τη μουσική, για το αν η κρίση έχει επηρεάσει το χώρο του τραγουδιού και τόσα άλλα, που αξίζει να τα διαβάσετε…

Ποια γεύση σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Τα παιδικά μου χρόνια μου έχουν αφήσει μία όμορφη γεύση. Με γλυκές αναμνήσεις και ανεμελιά και με μία πολύ ζεστή οικογένεια. Με πολύ παιχνίδι και ξεγνοιασιά. Αυτό που μου έχει λείψει σίγουρα είναι αυτή η ανεμελιά και το μη άγχος που σου δίνει η δουλειά

Ο αγαπημένος τροβαδούρος στην οικογένεια, ποιος ήταν; Στην οικογένεια μου μεγάλωσα με πολύ μουσική. Ο πατέρας μου είναι τραγουδιστής μουσικός έτσι τα μουσικά ερεθίσματα ήταν πολλά. Με καλές φωνές. Γιάννης Πάριος, Χαρούλα Αλεξίου, Ελένη Βιτάλη

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με τη μουσική; Η μουσική υπήρχε πάντα σπίτι μου. Θυμάμαι πάντα η μητέρα μου μας ξυπνούσε με μουσική. Ο πατέρας μου έκανε πρόβες σπίτι και επειδή η δουλειά του ήταν ως τραγουδιστής σίγουρα ήταν κάτι που με έκανε να ξεκινήσω μαθήματα μουσικής και τραγουδιού από πολύ μικρή ηλικία.

Με τι θα θέλατε ν’ ασχοληθείτε επαγγελματικά τη σεζόν που έρχεται; Αυτή την σεζόν θέλω να κάνω κάποιες εμφανίσεις lives για την προώθηση του πρώτου μου δίσκου '' Σαν Ταινία''. Παράλληλα θα κυκλοφορήσει το πρώτο μου βίντεο κλιπ από τον δίσκο μου και ήδη έχω ξεκινήσει να δουλεύω επάνω στο επόμενο δισκογραφικό βήμα μου.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, ένα καλό τραγούδι; Ένα καλό τραγούδι για μένα πρέπει να έχει σίγουρα ένα πολύ καλό στίχο . Και φυσικά όμορφη μελωδία και ωραίες ενορχηστρώσεις.

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σου μέσα από την κρίση που βιώνουμε; Η κρίση σίγουρα έχει επηρεάσει όλες τις δουλειές. Και οπωσδήποτε την μουσική και το τραγούδι. Παρόλα αυτά νιώθω πολύ τυχερός γιατί γίνονται live και συναυλίες που μπορούμε να πάρουμε μέρος. Έπεισε δισκογραφικά είναι κάτι που η κρίση έχει επηρεάσει πάρα πολύ, αλλά νομίζω ότι αυτό δεν είναι δυνατόν να σταματήσει έναν νέο άνθρωπο να κάνει μουσική.

Η εξουσία πιστεύετε, είναι μια ασύνθετο γκρουπ ή μια καλοδουλεμένη ορχήστρα; Νομίζω πρέπει να είναι μία καλοδουλεμένη ορχήστρα . Η εξουσία πρέπει να έχει μέτρο και κανόνες όπως και μία ορχήστρα .

Την Ελλάδα με ποιο τραγούδι θα την ταυτίζατε; Σίγουρα με ένα τραγούδι του Μάνου Χατζιδάκι η του Μίκη Θεοδωράκη. Κάτι από τους Κλασικούς Έλληνες συνθέτες που η μουσική τους μυρίζει Ελλάδα και έχει τόσες εικόνες από αυτή.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας «περιφρονεί» τον ελληνικό στίχο; Δεν νομίζω ότι ο Έλληνας δεν ακούει τον στίχο. Υπάρχουν τόσοι σπουδαίοι Έλληνες στιχουργοί και ποιητές που έχουν μελοποιηθεί τα έργα τους. Νομίζω αντίθετα ο Έλληνες ακούν πολύ περισσότερο τους στίχους από τους ξένους ακροατές.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής μουσικής, ποιο είδος μουσικής θα προτείνατε στους ξένους; Θα πρότεινα σίγουρα την παραδοσιακή μας μουσική. Γιατί είναι πολύ πλούσια και ξεχωριστεί. Και είναι σίγουρα Ελλάδα. Και βέβαια κλασσικούς Έλληνες συνθέτες όπως ο Μάνος Χατζιδάκις.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συνθέτης; Μου αρέσουν πάρα πολύ Έλληνες συνθέτες όπως ο Μάνος Χατζιδάκις, Μίμης Πλέσσας, Δημήτρης Παπαδημητρίου. Όπως ο Κώστας Καπνίσης , Λαβράνος , Γ. Σπάρτακος.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της μουσικό όργανο, τι θα θέλατε να είστε και γιατί; Νομίζω σαξόφωνο.  Μου αρέσει πολύ ο ήχος του και επειδή είναι ένα όργανο που είναι άμεσα ταυτισμένο με την τζαζ μουσική την μουσική που αγαπώ πολύ.

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας; Δεν έχω κάποιο γούρι συγκεκριμένο. Έχω αγαπημένα αντικείμενα που είναι τα Cds μου.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα; Αγαπημένη μου ατάκα μην το βάζεις πότε κάτω και να σκέφτεσαι πάντα θετικά. Δεν μου αρέσει να σκεφτούμε αρνητικά. Αυτό νομίζω είναι το moto της ζωής μου.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία; Αγαπώ πολύ την '' Κάλπικη λύρα '' μια ταινία με εξαιρετική μουσική και φανταστικούς Έλληνες ηθοποιούς. Μια ταινία με μεγάλο ηθικό δίδαγμα.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Να ακολουθήσει την καρδιά του και αυτό που αγαπά. Και να προσπαθήσει να πάρει όσα περισσότερα εφόδια μπορεί για αυτό που θέλει να κάνει.



Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε τραγούδι και θεωρητικά στο Εθνικό Ωδείο, παίρνοντας το πτυχίο τραγουδιού. Κερδίζει την υποτροφία Jacob Pillow και παρακολουθεί Summer course για Jazz / Musical Theatre στην Βοστώνη. Παρακολουθεί μαθήματα Musical Theatre . Συμμετέχει σε παραστάσεις musical όπως '' Θα σε πάρω να φύγουμε '' "La Cage aux folles", "Escape", '' Θα περάσει και αυτό '' , καθώς και στις όπερες "Die fledermauss", "The Tale of Tsar Saltan" της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Έχει συνεργαστεί με αρκετούς Έλληνες τραγουδιστές και δημιουργούς όπως τη Φωτεινή Δάρρα, τον Αλκίνοο Ιωαννίδη, Μαντώ Ηρώ , Σία Κοσκινά, Μίμη Πλέσσα, Δημήτρη Παπαδημητρίου, Γιάννη Μαρκόπουλο , Δημήτρη Καλαντζή κ.α Έχει εκπροσωπήσει την Αυστρία στο Διαγωνισμό Τραγουδιού Eurovoice το 2010 στη Αθήνα με τον Tafkanik και το τραγούδι "Time To Believe" •


Από το 2012 έως σήμερα προσωπικές μουσικές παραστάσεις (jazz, swing και ελληνικές διασκευές) σε χώρους όπως: Ηalf Note, Faust, Dizzy Miles, Βackstage Badminton, Νομισματικό Μουσείο, Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης, Fragma, Belle Amie,Gazarte κ.α . Δισκογραφικά συμμετέχει στο Retropolis II με την διασκευή του τραγουδιού ''Τι σήμερα τι αύριο τι τώρα”. 23 Απριλίου κυκλοφορεί τον πρώτο του δίσκο με τον τίτλο '' Σαν Ταινία '', πηγαίνοντας Ν#1 στα Itunes .


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)